Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

I en rasande fart

Kategori:

Ja dagarna går verkligen i en rasande fart och jag hinner mest det jag måste, men hoppas och tror att när jag blivit varm i kläderna så kan jag få in lite till ändå! :)
Träningen blir lidande, speciellt varannan vecka när jag har barnen! Eftersom min tid med barnen redan kapats med 50% iom skilsmässan så vill jag inte lämna dom med barnvakt när vi precis kommit hem på kvällen och alla är trötta och bara vill mysa med sin mamma!
Jag har otroliga barn!! (Jag vet, jag är en aning partisk)
Jag är bortskämd som har 3 friska (förutom astma), trygga barn som äter bra, sover lugnt och är lätta att lägga på kvällen! Fastän dom gått igenom så mycket senaste året! <3
 
Nästa vecka har jag planerat in massor med rolig träning mellan föreläsningar och plugg!
 
Fredagens finsittning var okej.. kände mig kanske lite utanför eftersom jag inte varit med på nollningen tidigare i veckan, men det kändes bra att vara med på någonting! :)
Efteråt struntade jag i kårfesten och gick ner på stan med goa glada tjejer!
Inte så bra kort men jag försökte iaf! ;)
 
 
 
Min hjärna är i chock av allt nytt iom skolan! Det är såå roligt och intressant!!! Jag känner att jag har gjort rätt val och det är fantastiskt att träffa så mycket nya människor! :)
I morgon kör jag en heldag i skolan och sen får jag och barnen middag hos mormor och morfar!
 
 
I natt drömde jag om min fina lilla mormor... känns så fint att hon dyker upp i drömmarna ibland! Hon fattas mig!...
 
 
Blandade känslor inför fredag... Barnen åker iväg för pappa-vecka vilket alltid är skitjobbigt och jag vet inte om jag någonsin kommer vänja mig, men samtidigt längtar jag efter min fina M som jag då ska åka och mysa med...
 
Nu sova, upp kl 06 i morgon!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: