Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Intensiva veckor

Kategori:

Ja den här och nästa är det massor i skolan! En hel del stressande men massor med skoj! :)
Har dragit på mig en rejäl förkylning (liksom resten av klassen), men det är väl så det blir när 60 pers tränger ihop sig i ett dåligt ventilerat klassrum! ;)
 
Jag har barnen den här veckan och då är det massor med bus och kramar, men oxå pendling och lite mer pyssel som gäller...Och så får jag längta lite efter kärleken.. :)
 
Idag är det fettisdagen och jag och Elias kände ju att vi var tvungna att ha varsin semla. Köpte färdiga bullar men valde mellangrädde istället för vispgrädde så jag kunde äta den med lite bättre samvete! ;)
Kosten har varit katastrofal senaste dagarna (igen) och det märks på vågen.. syr ihop käften snart! morr... Jag vet att jag klarar det men jag tycker inte om när det tar längre tid än planerat... men jag har bara mig själv att skylla...
 
 
På torsdag är det en av mina favoritdagar på året. Alla hjärtans dag! :) Jag vet att den är till för att vi ska handla ännu mer än vanligt, och visst att det är underbart om man uppmärksammar kärlek många fler dagar om året... Men jag tycker ändå det är mysigt med den här dagen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: