Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Bekännelser

Kategori:

Här sitter jag med en smått strejkande kropp inför vårruset på torsdag och inför sommaren över huvudtaget! Känns inte hundra i kroppen och vågar inte riktigt träna som jag vill, men jag tar mig ut och det är skönt! MEN maten har varit katastrof den senaste tiden, mycket socker, MYCKET choklad!! Det syns på vågen...Äntligen, kanske jag ska säga... för det är iom att jag känt en liten förändring på passform på kläder som jag fått den där knäppen på näsan! Faktum är just nu sitter med en hel sommargarderob som är aningens för liten! :/
 
Så mycket som snurrar i mitt huvud, bla skola och ekonomi.. då är det så skönt att plugga i headsetet, dunka igång musiken och ge mig ut på en runda! Ett mål på -5 kg till midsommar är det jag spänner ögonen i!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: