Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

tankar och tacksamhet...

Kategori:

Jag är en kvinna som tänker alldeles för mycket... jag tänker sönder det mesta, jag grubblar, läser mellan raderna och överanalyserar!  Jag är oxå en kvinna som inte har speciellt höga tankar om mig själv och vad jag som individ förtjänar eller är bra på.... jag vet att jag inte är ensam...
Jag har aldrig trott att jag eller någon annan människa skulle vara tvungen att dagligen kämpa för att tänka positivt om sig själv. Att stå fast vid vad man mår bra av och vad man står för...
Dom "rätta" tankarna tittar fram ibland.. jag både kan och klarar nog faktiskt mer än jag själv tror! Efter att allt drama i mitt liv har lagt sig så kan jag oxå säga att jag snart vet helt och hållet vem JAG är och vad JAG vill... inte illa för att vara jag... :)
 
Idag började vardagen på riktigt igen, kursstart på högskolan efter 11 veckor ledigt, in i ekorrhjulet igen.
Det får mig att tänka tillbaka på hur sommarlovet har varit och det leder i sin tur till hur otroligt tacksam och glad jag är för att ha så underbara människor i min närhet!
Ni har bidragit, på olika sätt, till att jag och barnen har fått en sommar som vi aldrig kommer glömma! Mina fina vänner och syskon som alltid finns där, mina kära föräldrar som alltid stöttar och tänker på barnen! Min Mathiaz, så glad över att jag har fått dela sommaren med dig och tacksam över det du gör för mig och barnen! <3
 
Eyes forward! :) <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vilken härlig sommar det varit!!!
    Kramar <3 <3 <3

    2013-09-02 | 07:14:39

Kommentera inlägget här: