Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Kallt, bilar och älskade barn

Kategori: Allmänt

Jag är så himla less på att frysa!! Det driver mig till vansinne att vara iskall hela tiden!!
Det var rejält smärtsamt att kliva upp i morse, men det blev en 45 min promenad och nu ikväll känns det bättre. Och i morgon är det zumba igen! :D

När jag skulle åka och hämta min klänning idag (som satt jättebra) så startade inte bilen. Batteriet var dött så pappa fick rycka ut med startkablarna. Vi får se om den startar i morgon. Jag har tummen mitt i handen när det kommer till bilar (och elektronik) sånt ska liksom bara funka...

Sen kan jag återigen konstatera att barn är otroliga! Smarta och ärliga! Min stora lilla kille var idag med om något i skolan som inget barn ska behöva vara med om, speciellt inte i lågstadiet!! Men han är okej och framför allt, inte rädd för att gå till skolan i morgon...

Min yngsta son på två år pratar mer och mer och det låter såå gulligt!! :)

Maten idag har varit sådär, jag sitter och är hungrig nu pga att jag inte åt min obligatoriska gröt-middag utan bytte ut den mot en ynka pannkaka (som är 5!!! points) och en skinksmörgås... Men det var mitt val och jag får stå mitt kast.
Lunchen blev en sallad med allt möjligt gott. Bl.a. Rädisor, paprika och morot till det stekte jag 100 gram nötfärs och eftersom dom hade slut på keso på Ica så fick det bli lätt-kvarg till istället med lite sweet chili. Blev riktigt gott och 7pp.

Just nu tycker jag för övrigt väldigt mycket om Skype. :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: