Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Saknad

Kategori: Allmänt

Om jag fick önska något precis just nu, helt utan gränser eller realism, så skulle jag önska mig att för en stund inte behöva sakna någon!!!
Att jag fick träffa min älskade mormor och farfar som inte finns kvar hos oss, prata med de båda, höra mormors skratt och ge farfar en kram.
Att få träffa de älskade fina vänner och min lillasyster som bor alldeles för långt borta, såsom Norge, Linköping, Kristianstad och Nykvarn... Men oxå de fina som bor så nära, Tierp, söderfors, grimsarbo, bredbäck, hedesunda, tobo, Gävle och Uppsala m.fl... Fast det är så svårt att hitta tid och/eller helt enkelt få tummen ur..
Att jag skulle slippa längta ihjäl mig efter mina barn, Elias, Ida och Oscar, varannan vecka och efter min kärlek Mathiaz varannan...
Det är alltid någon man saknar, att minnas är underbart men att saknaoch längta är oftast jobbigt!!
Ni vet alla vilka ni är, ingen nämnd, ingen glömd!
JAG SAKNAR ER!

Kommentarer

  • Maja säger:

    JAG SAKNAR OCKSÅ!!! <3

    2013-05-12 | 18:28:05
  • Karro säger:

    Saaaknar me!! <3

    2013-05-12 | 19:57:03
  • Pia säger:

    Kram <3

    2013-05-12 | 20:39:59

Kommentera inlägget här: