Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Kommer jag ur sängen i morgon bitti?

Kategori:

Ja, nu när jag ligger här i sängen,ska snart sova, ställer jag mig den frågan...Jag har ta mej tusan träningsvärk ÖVERALLT! haha Så gott som alla muskler värker efter gårdagens zumba! Visst är det skönt att det känns att man har gjort nåt, men jag tycker faktiskt inte om när det påverkar mig så mycket så jag mår fysiskt dåligt. Vi har ju en del "kroppslig värk" i familjen så jag är van att ha ont men ibland blir det lite för mycket...
Blev en lugn promenad i morse med hunden bara.. Jag tänker, som jag skrivit tidigare, inte bara köra på som jag gjorde tidigare och bli övertränad igen. Lyssnar på kroppen nu *klapp på axeln* och det ger faktiskt resultat! Kommit in i mina kostrutiner ordentligt nu, och det är faktiskt helt okej att äta gröt till middag varje dag. ;) Har inte känt av magkatarren alls nu på en vecka!
 
Idag har jag suttit med lite som ska fixas innan skolstart, registrerat mig på min första kurs, betalat kåravgift och lite annat. Mycket att tänka på och om en vecka har jag klarat av min första dag...Tror jag har ännu mer som snurrar i huvudet då! :P
 
I morgon ska jag hämta min klänning som jag ska ha på finsittningen nästa fredag. Håller alla tummar att den sitter som den ska!
 
Hade en riktigt lugn mysig sagostund och läggning av mina två äldsta idag (den minsta däckar tidigare), det händer inte så ofta att det är lugnt för jag har en dotter som är väldigt kvällspigg. Men idag var det inget bråk så det måste dokumenteras ;)
 
För er som har instagram så heter jag anns_84 där. Där blir det en del pepp och mat.bilder oxå! :) Idag tex blev det en på min kycklingsallad till lunch. Endast 5 propoints! :)
 
God natt på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: