Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Kontraster

Kategori: Allmänt

Igår runt den här tiden hade jag tre busiga underbara barn runt mig... Vi hade bjudit mormor och morfar på våfflor och pannkakor och vi hade sagostund och kvällsmys... Nu sitter jag ensam och har ätit mikro-mat till kvällsmat och är så förbannat trött efter en jobbig dag...
Elias var så ledsen i morse när han skulle till skolan. Det är så jobbigt att inte få träffa varann alls på en hel vecka, jag tror aldrig jag kommer vänja mig helt.
Visst finns det fördelar med egen tid som man lär sig att uppskatta, fler än jag trodde faktiskt...Men jag saknar dom.....

Förminska magsäcken-veckan har gått bra. Har varit pigg, fått motivation och gått ner 3 kg! :)
Veckan som kommer blir det både jogging. spinning och zumba. Vårruset närmar sig oxå!

Ikväll är jag ensam hos kärleken då han jobbar kväll, jag kommer somna ovaggad väldigt snart kan jag lova...ska mysa ner mig under en filt med morötter och dip först bara!
I morgon planeras det en krogsväng vilket inte var igår!

trevlig helg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: