Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Ensamhet och skolstart

Kategori:

Ja, det har aldrig varit min starka sida... Inte så att jag måste ha fart, fläkt och prat hela tiden, men jag tycker inte om att vara helt ensam... Kom hem till min lägenhet nu i eftermiddag, har varit i Gävle sen i fredags... Den var kall, smutsig och tyst... Saknar barnen och blir lite ledsen när jag ser deras tomma sängar... Jag kan njuta av min egentid när dom inte är hos mig, slappnar verkligen av i en varm famn, men med jämna mellanrum sköljer saknaden över mig... På lördag ska jag hämta mina 3 busiga älsklingar!
 
Skolstarten igår gick bra! Kurserna verkar väldigt intressanta och programvalet helrätt!! I morgon börjar första kursen och redan på torsdag ställer vi oss frågan Vad är hälsa? :)
Torsdag och fredag kväll blir det lite festligheter men i övrigt håller jag mig undan många nolnings-aktiviteterna.. Jag har aldrig gillat skämmiga lekar och sånt.
 
Kommer att köra ett zumba-pass i veckan och sen så många pass jag kan på campus, finns både spinning, styrketräning, core och styrketräning... Sen längtar jag till våren så jag kan ge mig ut och springa någon mil i veckan!!
 
Blir bra det här!!
 

Kommentarer

  • Pia säger:

    Härligt med bra skolstart..kommer bli toppen !!
    Jobbigt att sakna barnen <3
    Tänker på dig <3. Kraaaam ;-)

    2013-01-23 | 08:14:25

Kommentera inlägget här: