Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Points

Kategori: Allmänt

Rätt nöjd med gårdagen! Jag ska äta 29p/dag men nu under detox har jag tänkt mig att hålla mellan 23-25/dag.
Äter rätt enformigt nu men det kan oxå vara skönt i perioder. Då har jag verkligen koll! ;)

Igår blev det iaf 23 points.
Frukost: smoothie och apelsin
Mellanmål: banan och vatten
Lunch: sallad, lax och keso
Mellanmål: apelsin och 20 naturella jordnötter, vatten
Middag: havregrynsgröt med russin, banan och kanel, mjölk och te med honung.

Jag har ju även 49p i veckobonus men den får jag helt enkelt glömma om jag vill hålla den takten som jag har tänkt.
Även intjänade motionspoints är aja baja nu.

Nu blir det smoothie och film innan städning, motion och mys i Gävle.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: