Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Baciller och gottesugen

Kategori: Allmänt

Klarade oss inte i år heller. Men man ska väl inte klaga när barnen bara har magsjukan 1 gång om året. I går kväll blev minstingen dålig, gick fort över och han är pigg nu men jag och barnen är isolerade den här helgen och man går ju bara å väntar på att nästa ska börja.... Och vanligtvis händer det på natten! Jag HATAR sjuk-nätter! Det slår aldrig fel, det är alltid på då dom är som sämst...
Så idag har det varit långtråkigt... Timmarna kryper framåt och samtidigt som jag vill att dagarna ska gå fort så ser jag inte fram emot nätterna, som sagt...

Alltså ingen motion idag, inte mycket att göra inne heller så det har varit tufft att hålla kosten bra. Så fruktansvärt sugen på jordnötssmör, choklad, popcorn och chokladbollar. Inte nödvändigtvis allt tillsammans men kanske! ;P

Men jag har hållit mig även om popcornen med smörsmak skriker på mig från skafferiet...

Ska bli så spännande att se siffrorna på vågen på fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: