Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Vilodag

Kategori: Allmänt

Och tur är väl det! Min rygg är helt slut idag! Kommer knappt upp när jag böjer mig ner (lärde mig det den hårda vägen). Känner att jag inte har skadat mig, och att det sitter i musklerna.
Jag körde ju rygg på gymmet igår och sen ett pass Dance på kvällen. Där använder man sjukt mycket rygg! Den är trött idag helt enkelt!

Tillbaka till gårdagens pass! Jag har aldrig kunnat ta i allt ad jag kunnat ett helt pass. I zumban är det ju mer som intervall, dvs lugnare tempo och högre om vart annat. Här är det högt tempo hela passet och eftersom jag kunde koreografin så kunde jag verkligen ta ut mig! Helt sjukt roligt, dösvettig, glad och trött!! :) blev tom 2 stora flaskor vatten under/efter passet! Jisses!!

I morgon ska jag vägas! Är nervös!!

Igår fick vi leverans från mmsports. Mer proteinpulver och bars och så ett nytt kosttillskott. CLA, ska minska fettdepåerna, stärka immunförsvaret och öka uthålligheten. :) Vi får la se om det funkar. Värt att prova när det var bra pris iaf! Erik ska oxå prova...

Nu ska jag nog ta en eftermiddagslur.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: