Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Vill inte röra mig

Kategori: Allmänt

Djävulsk träningsvärk i mina ben idag!! Vill inte ta ett enda steg!
Men jag har pinat mig själv hela dagen med att göra det jag hade planerat. :)

Gräsmattan fick sig ännu en omgång och sen körde ett intensivt pass för axlar och mage!

Sen var det dags att förbereda inför kvällen. Fixa 3-rätters och städa och dona. Blev riktigt bra allting och jättetrevligt sällskap!! Och barnen var lugna och snälla! ;)

Middagen bestod av:
Förrätt: jordärtskockssoppa med bacontopping
Varmrätt: baconlindad fläskfilé med ugsrostade rödbetor och palsternackor, blomkålsmos och kantarellsås
Efterrätt: bakelse gjord på proteinbollssmeten som botten, toppad med vispad grädde, bär och mörk choklad.

Riktigt nöjd med maten. Mums! ;)

Sova nu och hoppas att värken är mirakulöst borta i morgon så jag kan njuta av joggingrunda och tjejkväll!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: