Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Puh

Kategori: Allmänt

Ganska nyligen hemkommen från ett dance-aerobicpass. Så jäklarns roligt och såå jobbigt!! Plaskblöt hela jag! Haha
Har haft nya skorna både idag och igår. Har känts bra, bäst igår och lite mindre bra idag. Vi rör oss mer i sidled på aerobicen så då blev det lite jobbigare för fötterna.
Blev en promenad på förmiddagen och en massa röj här hemma innan jag äntligen fick lunch!! En enkel, men ack så god laxwok! :)
Svårt att få till gym-träning den här veckan så jag får nog köra styrka hemma den här veckan! :/
Sen har gubben två jobb framöver så han lär man väl inte se skymten av... Blir nojjig att jag inte ska få till träningen då!!!!!!

I morgon bitti är det vägning igen. Åter igen en dag för tidigt pga dubbelbokning. Har slutat hoppas på vågen nu men inte tappat motivation, även om jag har varit väldigt sugen på att småäta några dagar nu. Hate it!! :(

Ska snart krypa ner, nyduschad, i renbäddad säng! Lovely!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: