Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Överansträngning de Lux

Kategori: Allmänt

Ja här ligger jag, kan knappt gå efter torsdagens ben-pass. Så jäkla klantigt av mig!!
Jag som ville träna in min teknik på utfall!! Det blev 10 set! Ca 80 utfall/ben med 20 kilo på axlarna!! Sen blev det 10 set i benpressen, visserligen bara på 50 kg, men med många reps och bra tempo tog det oxå mycket!!!
Jättestolt över att jag klarade det, men återigen suddades gränsen mellan vilja och dumhet ut ordentligt! :( Jag kanske bara har gjort 80 utfall, totalt, i hela mitt liv tidigare!!!!
Förmiddagen igår gick någorlunda, men runt lunch hade jag så ont så jag skrek och grinade när jag skulle ta mig ur bilen! Blev soffan hela eftermiddagen....

Idag har jag inte provat mina ben. Ligger kvar i sängen och bävar inför att gå på toa och dagens måsten!
Har en liten födelsedagspojke här hemma, så det blir kalas och sen ska vi ut och äta med goda vänner ikväll! :) Bara hoppas jag kan göra allt!! :S

Trevlig helg på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: