Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Fullt ös

Kategori: Allmänt

Jag har varit igång hela dagen idag!! Iväg med barnen i morse och sen direkt hem till den vild djungeln, oxå kallad vår gräsmatta. Efter nästan två timmar, och en massa svordomar och motorstopp, var jag färdig. Men jag ska klippa i morgon igen för att få ner det och få det snyggt!
Efter gräsklippningen blev det en snabbdusch och plock här hemma innan det var dags att hämta dom yngsta kidsen och få i mig lite mat!

Efter fix här hemma och matlagning åt familjen stack jag iväg till gymmet för att köra bröst och ben. Hade redan träningsvärk i skinkorna efter utfallen på zumban igår och nu är mina ben helt döda kan jag lova! :) Jag är inte så stark, men jag blir iaf starkARE! Maxade 12 reps på 80 kg i benpress, vilket jag är nöjd med! :)
Hem från gymmet, äta och in i duschen igen och sen iväg till stan för kvällsshopping.
Det var så mysigt att strosa runt på Ica maxi med lite musik i lurarna och handla till middagen i morgon.

Vill tacka dom människorna i mitt liv som peppar, motiverar och boostar min självkänsla varje dag!! Ni är guld värda!!

Tänk positivt, njut och kämpa!!

God natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: