Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Blogg-latmasken

Kategori: Allmänt

Bet mig nog i början av veckan! ;)
Är lite bökigt här hemma just nu och jag mår lite konstigt. Ett molande illamående, återkommande huvudvärk bla...
Jag följer veckans tränings-planering. Men idag skippar jag nog löpningen... :/

Vägningen igår gjorde mig arg!! Står blickstilla på vågen! Morr!!! Jag tappar inte motivation och jag ser stora förändringar men jag bli som sagt ARG!! Jag vill inte väga över 80 längre! Jag är färdig med det!! ;)

Var ett skittungt zumbapass igår oxå. Trodde jag skulle svimma och spy samtidigt och svetten sprutar.
Jag tror jag mår svajigt på grund av min inre stress (och den ställer nog till det på vågen oxå). Något jag verkligen försöker jobba med!

Torsdag är iaf som vanligt ben-dag!! Jag och Hanna sticker till gymmet på eftermiddagen! Kommer bli stenhårt!! Vi ska lägga mest krut på utfall och benpress och sen lite curl och spark. Sen är planen att avsluta passet med att köra mage! Uj uj! ;)
Kanske bäst jag tar en stödvila nu! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: