Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Bak-dag

Kategori: Allmänt

Ja idag har jag bakat större delen av dagen. Mums-limpor och GI-bullar och så provade jag ett nytt recept på långpannebröd. Allt blev riktigt gott! Sen hann jag med en snabb-städning av huset innan det var dags att kasta i sig middag och dra iväg på zumba. :)
Kändes lite konstigt att åka helt själv, men så blir det ibland.

Ser fram emot helgen nu och hoppas att det kommer bli lika roligt som jag tror!! Middagsbjudning på fredagen och tjejmiddag med utgång på lördag! Lovely! :)

I morgon är det torsdag och torsdag betyder BEN-träning!!! :D

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Kan man få recept?:-D måste fråga, kör du inte vv längre? Kör du vi nu istället? Funkar det bättre? maila mig gärna.

    2012-09-07 | 11:44:57
  • Jessica säger:

    Gi ska det stå inte vi ;-) min mobil som väljer ord

    2012-09-07 | 11:45:43
  • Anna säger:

    Ja, jag kör mer gi nu pga att jag utnyttjade VV-systemet och lurade mig själv för mycket. Äter rena livsmedel nu och långsamma kolhydrater! Då mår jag bra och håller sötsuget i schack! :) jag skulle lätt kunna räkna points på det jag äter nu och hålla mig inom ramarna för jag öser absolut inte på med fett. Men att räkna points steg mig åt huvudet, även om jag fortfarande ofta tänker i VV-banor! :)
    Recept på bullar och det mörka brödet finns längre ner i bloggen och långpannebrödet kommer att publiceras inom kort!

    2012-09-08 | 00:07:52
    Bloggadress: http://annaspoints.blogg.se

Kommentera inlägget här: