Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Äntligen mätt!

Kategori: Allmänt

Tokmätt nu efter en rejäl frukost!!!
Hade inte vägning förrän kl 10 idag! Tiden gick vääldigt sakta och min mage kurrade som satan! Åt några nötter när jag klev upp, annars hade jag nog svimmat.
Tror jag har skrivit förut hur jag väger mig, men vi tar det igen för att motverka förvirring! ;)
Jag väger mig på hälsocentralen 1 gång i veckan. För att siffrorna inte ska stiga mig åt huvudet och jag inte ska fixera mig vid gram hit och dit för mycket så tar vi bort decimalen samt 1 kilo för kläder. Dvs om det står 84.3 så väger jag 83.
Idag stod jag kvar på 83 (även om decimalen blivit mycket mindre. Haha)
Det var bara två gram som skiljde mellan 82 och 83 (kan ju låta bli att ångra dom där jäkla nötterna nu) ;) . SÅ nu får ju jag för mig att jag borde klara -2 kilo till nästa vecka!! :) Nu kommer det i fortsättningen iaf bli vägning på onsdagsmorgnar kl 9.

Jag är mycket bättre i ryggen idag, förkylningen är dock snäppet sämre. Provar att zumba ikväll ändå, får se hur det känns...

Provade förresten en tröja i morse som jag köpte för en månad sen. Då kunde jag inte ha den, men det fanns ingen större strl och jag tyckte så mycket om den, så jag köpte den som målviktströja! ;P
REDAN IDAG satt den riktigt bra, strl 42!! :D

Kommentarer

  • Pia säger:

    Fin tröja :o)
    Ta det lugnt i kväll nu då!!
    Var rädd om dig <3

    2012-09-12 | 13:29:24
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se

Kommentera inlägget här: