Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Både och

Kategori: Allmänt

Ja, just nu är jag så fylld av kärleken till och från mina älskade barn! Vi hade en riktig "mamma-barn-dag" igår. Med McDonalds, shopping till vårt nya hem, middag och film med popcorn, två fulla skålar t.o.m (den första fick vi slänga efter att den ramlat i golvet) ;)
Massor med kramar och skratt (tjat och lite bråk glömmer vi bort)!!

Har börjat med en intensivkur med cortison till lilla Oscar och hans rackarns luftrör! Nu blir masken en del av vår vardag.

Med rubriken så menar jag att jag oxå känner den lilla självmobbaren inom mig igen. Har inte tränat som jag ska, inte ätit som jag ska och känner mig lite sunkig då jag inte klippt mig på ett tag (men snaart)!!
Måndag morgon är det allt jag som tar en löparrunda!! Saknar det som tusan!!!

... Inte bara löpningen jag längtar efter denna helg..... :)

 

 

 

Börjar bli riktigt fint här hemma! Vi trivs!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: