Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Själv-pepp

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag varit en hemsk mamma, absolut inte den mamman jag vill vara och vet att jag egentligen är!! Dåliga samvetet bankar mig i huvudet och jag vill springa in och väcka mina underbara barn och göra om... Göra rätt....

Det blir alltid så här när jag kommer av mig en längre period med hård träning! Jag blir negativ, lättretlig, tjurig, äter fel, känner mig fet...känner mig lite ledsen och "liten" för en stund... Men nu är det dags att sova och och göra i morgon till en bättre dag!!

Idag har jag hämtat min nya bil! Jag tycker jättemycket om den! Men vet att den inte är felfri eller perfekt! ;) men för mig står den för frihet!!

I morgon äter jag bättre än jag gjorde idag!
Nästa vecka kör jag igång med zumba igen! Längtar!


Jag har så mycket att vara glad över! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: