Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Läkartid

Kategori: Allmänt

Inbokad! Yrseln blir bara värre och värre! Ofta hjärtklappning... Sist jag mådde så här låg jag i farozonen för diabetes...
Det är inte pga stress! Min inre stress är så gott som borta!!
Får se vad farbror doktorn säger på fredag.

Har handlat i dagarna två nu! Fasiken att det ska vara så kul att göra av med pengar! ;)
Fast jag har inte köpt något onödigt. Och det är skönt att julklapparna till barnen är klara.
Bil har jag oxå hittat! :D blir en Opel vectra! Hämtar den senast tisdag, som jag längtar!!

Helgen kommer bli toppen och avslutas på bästa sätt med att barnen kommer!

I morgon ska jag prova att springa men vet inte hur det kommer gå... Känns riktigt bra att se mig själv i spegeln nu och det var grymt kul att prova och köpa jeans igår!! ;)
Natti natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: