Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Stackars barn

Kategori: Allmänt

Som är tvungna att umgås med mig fast jag inte ens själv vill det. ;) Japp PMS:en är åter på besök. Jag är som ett surt åskmoln och jag hatar att må så här!!
Dagen kunde inte ha börjat sämre!
Lägenheten renoverades mycket innan jag flyttade in! Den är jättefin! Har inte hänt något på väggar eller så på dom snart 4 månaderna som har gått. MEN nu när vi bestämt ett datum för att flytta sängarna till huset DÅ tycker tydligen barnen det är dags för lite skadegörelse! :/
Speciellt Oscar har gått in för det här och har slitit tapet i mitt sovrum och så i morse hade han skitroligt med en grön tuschpenna på Idas vita tapet!
Undrar hur mycket jag får böta efter slutbesiktningen! :(

Har varit på powerwalk både igår och idag. Vågar inte mer än det då jag känner att jag har nåt i kroppen. Men träna måste jag göra! Då blir jag glad en liten stund iaf! Är jättesugen på att prova bungy-stavar!! :)

I morgon är det midsommarfirande hos mina föräldrar som gäller (kanske vågar vi oss på att tälta oxå) och resten av helgen blir det rust i huset som gäller.

Har massor att göra men vill inget. Ska iaf försöka ta barnen till älven för ett dopp lite senare. Jag skulle kunna lägga mig och sova redan nu!...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: