Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Tror jag just dog en smula

Kategori:

Vilken dag!!! Jag är så trött nu så jag sitter och gråter! Men jag känner att jag behöver skriva ner detta! Möttes äntligen av fint väder när vi vaknade så efter frukost på altanen skyndade vi oss till stranden! :) Där blev vi kvar 5 timmar och det var underbart! Elias och Ida badade hela tiden, Oscar grejade i strandkanten med Erik och jag fick sola! Sen åkte vi hem för att jag snabbt skulle ladda om inför träning (här kommer anledningen till rubriken). Jag valde idag att cykla till och från zumban! Jag vill verkligen testa mina gränser och utmana mig själv! :) Det blev då totalt 5,2 mil på cykel och ett stenhårt zumbapass (som förövrigt gick riktigt bra) emellan! Jag är så slut nu, jag kröp in genom dörren och kom inte upp från golvet på ett tag när jag kom hem!! Det gör ont överallt men jag är glad och stolt!! :) God natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: