Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Nyårsafton

Kategori: Allmänt

Äntligen är detta skit-år över!!!! Tamejfan det värsta året i mitt liv!! Och då har jag haft riktigt pissiga år i tonåren kan jag tala om!!

Jag ser fram emot 2013 som tusan!! Jag ska bli student, få en ordentlig sysselsättning om dagarna och lära mig nya saker om det som jag brinner för!! Få träffa nya människor och även börja träna i Gävle. :) Jag tycker mer och mer om den här staden!!


Okej sista 2 månaderna av 2012 har jag tagit tag i mitt liv och mår bättre än på länge, så det är skönt att vändningen kom till slut.
Jag har även träffat någon som jag tycker mycket om, en person som jag respekterar och har roligt med. En person som ser andra människors värde oavsett eventuella skillnader eller handikapp och som jag har glädjen att fira in det nya året tillsammans med!! <3

Julen och sonens 9-årsdag har passerat och snart är det dags för vardagen igen. Jag längtar faktiskt!! :)

Nyårsafton blir lugn och mysig. Det väntas kaffedrinkar, älgfärsbiffar med mögelost och hemmagjord glass!
Välkommen 2013!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: