Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Julstress och gym-abstinens

Kategori:

Ja nu kommer alla Annas listor fram! haha I vår familj, speciellt jag och mina systrar är vi experter på att skriva listor...om allt!!!!
Nu är det iaf många listor igång och närmsta två dagarna är fullspäckade!! Men det är bara roligheter så det gör saken lättare! :)
 
Har en gym-abstinens utan dess like!! Den växer sig större för varje dag som går! Det kommer bli toppen när jag pluggar då jag kan träna i stan! Längtar!!
Fick brev från högskolan idag och det är nog en fördel att jag inte har barnen första veckan i skolan för nollningen verkar intensiv!
 
Maten går bra, lite tråkig just nu, men det funkar! Jag äter knäckemackor med julskinka och te till frukost, typ lax eller kycklingwok till lunch och havregrynsgröt till middag.
 
Tänker på er och undrar hur det går för er!? Hör gärna av er här, på mailen, facebook eller instagram. I'm everywhere! ;)
 
kram
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: