Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Energi och motivation

Kategori: Allmänt

Ja dom två sakerna hänger verkligen ihop och även om jag inte kan träna som jag vill så har jag den inre motivationen som hjälper mig med kosten. Speciellt när jag är på affären!! Jag är drottningen av inpulshandling så det har alltid varit ett problem. Men nu har jag lyckats vända det till något positivt och jag impulsköper hellre en ny sorts frukt eller en kruka färsk krydda istället för choklad och glass!! :)

Idag har jag iaf känt mig lite bättre i kroppen och en våg av positiv energi kom på eftermiddagen så jag åkte ut till mina föräldrar och körde lite crosstrainer och roddmaskin. Tog det lugnt, men skönt att få svettas igen. ;)

Bilden är från en lunch i Uppsala. Underbart god skaldjurssallad, den var tom så god så det inte inte behövdes någon dressing alls! :)

Kommentarer

  • Anita säger:

    Vilken god sallad det ser ut att va. Har idag läst ikapp på din blogg, varit så trött mycket omkring mig. Jag har opererat min vänstra arm, så då kan jag inte göra så mycket. Var tvungen att operera mig, tappat känsel i 1,5 finger pga min operation jag gjorde 2010. De la mig fel så armen kom i kläm.

    Tråkigt att bara gå hemma och inget göra. Är van och gå till Friskis & Svettis 2 ggr/ veckan, men får inte börja träna förrän efter storhelgerna.

    Tråkigt att läsa att det inte funkade med äktenskapet, men så är det ibland. Men det blir säkert bättre när allt kommer i ordning.

    Håller tummarna att det går bra med intagningen till skolan. :-)

    2012-12-10 | 22:43:57

Kommentera inlägget här: