Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Vågjävel och rastlöshet

Kategori: Allmänt

Förlåt att jag svär, jag blir frustrerad att jag går UPP i vikt fast jag vet att jag bygger muskler och jag vet att jag kommer gå ner i vikt när jag håller i den här livsstilen!! Jag vet att det inte är fett som har gjort att jag gått upp i vikt! Men jag är en otålig människa! :) Jag har alltid hatat att vänta!!
Och jag lääängtar så förbenat efter att komma under 80!!! :D
Jag blev så arg och tjurig så jag åkte direkt hem och åt choklad! hihi, trotsar mot mig själv! :P

Har precis duschat efter ett väldigt svettigt zumbapass! Linnet jag hade på mig kunde man bokstavligen vrida ur!!
Har dock ett litet problem, när jag "bara" har kvällsträning och måste vänta (återigen inte min starka sida) på att få träna, blir jag såå rastlös! Springer runt som en yr höna, haha. Positivt att det blir fint hemma men jobbig, krypande känsla i kroppen!

Snart dags att sova och i morgon bitti väntar benpass!! Minst 20 kg till ska läggas på i benpressen i jämförelse med förra veckan!! :)

Jag kommer ALDRIG se ut så här igen!! SÅ DET SÅ! (Ca 32 kilo mer än just nu)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: