Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Stolt!!

Kategori: Allmänt

Ja jag är rackarns stolt nu! :)

För det första så höll jag mig ifrån alkohol igår. Vilket känns väldigt skönt idag! Det var lugnt och trevligt på kvällen. Vi var så trötta så jag somnade vid kl 23:30 efter restaurangbesök, och sov till 10:20 i morse. Hur skönt som helst!

För det andra har jag absolut inte tappat någon motivation trots att jag vilat från träning och noggrann konståkning i två dagar. Har inte alls svullat och det känns oxå bra!:)

För det tredje har jag gjort träningsplanering för kommande veckan!
Är så jäkla kul att jag (och andra för den delen) börjar se resultat!!

Och för det fjärde!! Zumban blev inställd ikväll så jag stack ut på en löparrunda!
Knäckte då mitt personbästa med hela 14 sek/km i snitt!! Japp, sjukt stolt! :D

Det är så taggande när man får bevis på att jag blir starkare och mer uthållig!

Nu kör vi! Pepp pepp!

Natti natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: