Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Min dag

Kategori: Allmänt

Undrar om det är för att det är min födelsedag som gör att jag är vaken så här tidigt!?! ;) Trots att vi festade till kl 04 i morse!.. Nä, jag är inte nykter än efter en hel del bacardi razz och trosapunsch haha, men galet törstig och det är satans ljust nu så det gååår inte att sova! :)
Jag överlever nog.. Chockade kroppen rejält igår med hemmagjord pizza, lite choklad och alkohol!! Idag blir det lugnare, vill inte komma hem och missa träning bara för att jag är seg och uttorkad!!

Är iaf jättekul att vara här! Johanna och jag har alltid jäkligt roligt ihop!! <3
Ha en fin dag i solen för regn har jag inte beställt! (hoppas nämligen på en motorcykeltur)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: