Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Fräscht

Kategori: Allmänt

Känns så skönt att äntligen ha varit och fixat håret igen! Blev jättenöjd hos grymma Marie! :) Kort kommer en annan dag då jag inte vill lägga ut någon bild innan jag kommer till Johanna i morgon! :) "överraska" henne lite! :)

Efter att ha lämnat barnen i morse var det dags för vägning och träning! Båda delarna gick skitbra!!! Nästan 2 kilo minus den här veckan och benpasset på gymmet är jag sjukt stolt över!! :D Skaplig skillnad på kraft i benen jämfört med zumban igår då dom kändes som bly!

I morgon åker jag alltså en sisådär 20 mil söderut och firar min födelsedag men min fina vän! Ska bli jättekul men det är faktiskt så pass att jag har lite ångest över att jag inte kommer kunna träna på två dagar! Men det får jag ta igen när jag kommer hem på söndag! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: