Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Delmål!!!

Kategori: Bilder

Äntligen!!!! Jag fick på mig mina älskade jeans idag! Som jag har längtat!! :D Tyckte mina andra jeans satt så jäkla löst idag och jag gick och drog upp dom hela tiden! Så jag tog mod till mig och provade! ;) Ett stort delmål för mig och jag blir såå taggad att fortsätta min resa! Jag ska i mål och jag vet att jag kommer klara det och hålla det!!
Tack alla för fina kommentarer och pepp på FB och instagram!

Kom hem från ett hårt zumbapass för en stund sen! Helt och hållet genomblöt men så kul! Måste dock köpa nya skor då mina är alldeles för stora! Har ett par på gång och jag hoppas det blir bra! :)

Och så är det ju vägning i morgon oxå! Får se om det har hänt nåt på vågen eller om jag fortfarande byter ut allt fett mot nya muskler...

Ja, ny design oxå!! Ville ha något nytt och något som är "jag". Jag brukar säga att jag är svart ända in i själen - på ett positivt sätt. ;) Jag älskar nämligen svart!! Är så bekväm i svart! :)

Kommentarer

  • Anita säger:

    Har i kväll läst i fatt här, har varit så mycket på jobbet med flytt. Grattis till minuset och håller tummarna att det blir detsamma imorgon. Vad duktig du är. Kul att komma i byxor som du inte kunnat ha. Ha nu en underbar torsdag. :-)

    2012-08-22 | 23:13:29
  • Bettan säger:

    Fan Anna du är min idol!! Har följt dig rätt länge och har känt dig rätt länge. Du går från klarhet till klarhet! Så jävla duktig!
    Ursäkta mina svordomar, men dom passar in här nu ;)
    Blivit väldigt peppar av dina bilder m.m nu.
    Nu kör vi mot målet!!

    KramåGonatt

    2012-08-22 | 23:17:13
    Bloggadress: http://gustavpers.blogspot.se
  • Pia säger:

    Kram <3 Min duktiga dotter !!!!!
    Men glöm inte att vara rädd om dig <3

    2012-08-23 | 08:25:17
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se

Kommentera inlägget här: