Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Dag 5

Kategori: Allmänt

Startade dagen med äggröra och avokado. Har märkt att jag står mig längre på det! :) Efter att Elias och Ida lämnat huset så tog jag, Erik och Oscar en långpromenad, ingen powerwalk, men vi gick konstant i 1,5 timme iaf! :)

Efter det så har vi rensat ur två stora förråd och garaget! Välbehövligt och skönt! :) Till lunch blev det GI-lasagne-rester. Mellis (som jag höll på att glömma bort för första gången) blev en halv avokado med lite aioli.

Till middag åt jag kyckling-rester och sen åkte jag äntligen iväg efter 3 veckors förkylning, på ZUMBA!!! :)

Gi avråder ifrån hårda konditionspass under rivstarten, men nu kunde jag inte hålla mig borta längre!! :) Och det kändes annorlunda i kroppen på något sätt, kan inte riktigt beskriva. Och sen var jag lite yr oxå, men envis som en åsna som vanligt! ;)
Jätteroliga låtar nu och ett otroligt drag!! Det här är ju inte längre "bara" en motionsform, nu är det ett beroende och ett intresse oxå! :)

Idag har jag inte varit lika låg och jag har inte tänkt på mat konstant, vilket e himla skönt! Har varit lite "tråkigheter" i övrigt som har gjort mig lite låg men efter, ja egentligen två urladdningar och kramar från underbara vänner så känner jag mig bättre och ska nu gå och sova!!

Kram på er//A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: