Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Ett bakslag

Kategori: Allmänt

... ja man är väl bara mänsklig! :/ Igår fick jag ett bakslag (men ljuvligt gott var det) hasselnötter täckta med vit-och mjölkchoklad! Mmmmmm......
Tyvärr känner jag av "efterskalven" eller "baksmällan" idag och vill bara äta mer!! :( Vågade inte åka till affären idag ens!
Men det är ju så, att man alltid kan ta nya tag och gör man det snabbt så kommer det ju inte synas på vågen heller! :)

I helgen hände det hemska saker här i vårt lilla samhälle! 3 hemska typer tog sig in i en lägenhet och misshandlade en 63-årig man brutalt! Denna man är världens snällaste och har aldrig varit i ett slagsmål i hela sitt liv! Det är så vidrigt hemskt att det finns människor som gör sådana saker. Och när det kommer nära en själv så blir man extra rädd och berörd!
Efterlyst kommer nog ta upp det här också och vi alla hoppas att någon har sett eller hört något!!!

I morgon ska min lilla "bebis" till BVC på 1-årskontroll och vaccination. Aldrig kul att se sina barn få sprutor...

Just nu har Ida precis kommit från sin barngympa och det är nu Elias tur att gå på sportiz! :) Under tiden har jag puffat iväg maken till gymmet för första gången på ca 4 år!! Han bodde praktiskt taget där när vi träffades, men nu var det som sagt längesen, men han behöver det, träffa lite folk och hitta tillbaka till sitt intresse! :)

Hoppas ni alla har en fin tisdagkväll

På återseende
//A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: