Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Tack

Kategori: Bilder

Tack så hemskt mycket för all pepp! Och speciellt tack till er som kommer med tips om vad ni vill läsa mer om i bloggen!! Det är så himla bra att ni hojtar till!!! :) Tips,vikttabell, checklistor och matlistor kommer!!! Jag lovar!! Ska bara "tänka" ut ett smart upplägg på det hela ;)

För ett par dagar sedan kom en förkylning krypande (igen), idag har jag nästan ingen röst... skittråkigt och jag vill träna massor nu och har lite ångest över att jag inte kan! Zumban i morgon är hotad och det är jag ledsen över! Hoppas det vänder utav sjutton under natten!

Grått och regnigt idag men tidigare i veckan var det härligt väder, då fick jag med mig kameran ut på gården och det resulterade fina bilder (fast ingen på Ida som vägrar att vara med på bild numera). Bla dom här klickbara bilderna :)

                                          

 

                     




Oscar har fått upp en otrolig fart på krypandet och reser sig mot allt, hela tiden!!

 






Altanbygget har äntligen startat och det är lerigt och skitigt, men underbart ändå! :) Maken är som en liten pojke på julafton när han får gräva, det som han brinner för! :)






Kram på er

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Gillar att följa din blogg då man känner igen sig i så många situationer. Väntar spänt på tips, råd mm men ta det när du har tid.

    2011-05-15 | 15:56:48

Kommentera inlägget här: