Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Min Elias..

Kategori: Allmänt

..har scharlakansfeber! Känns skönt att veta vad det är iaf. Han har varit så himla dålig, idag ser vi en lite piggare pojke så nu håller vi alla tummar! :)

Nu ska jag ta mig ut på en "svettrunda" som av förklarliga skäl var väldigt längesen!!!

Är också pga sjukstugan som jag är så dålig på att blogga... förlåt! Det SKA bli bättre!! :)

kram//A


saknar min "gamla vanliga" SKRUTT!

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Det hade min lilla förra veckan, inte kul:( Grattis till en sån bra viktneedgång:)

    2011-03-13 | 10:15:56
  • jessica säger:

    Mkt som går nu.. jobbigt för de små. min alexander har fått öroninflammation. inge kul med antibitika o få i han de :(



    krya på. kram

    2011-03-13 | 13:34:55
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: