Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Tungt

Kategori: Allmänt

I går var jag ner på botten och brakade i hop. Har inte tänkt att stanna där för det är inte roligt. Blev för mycket, både fysiskt och psykiskt och bägaren rann över i värmen. TYVÄRR så var min lilla pappa här på eftermiddagen och såg "eländet". Det skäms jag för! :(

Kombinationen PMS, stress, värme och försök till detox med inslag av rörigt hus och inget vatten i köket var INTE lyckad!!

I dag är det onsdag och vägningsdag. Jag har bara fått till 2 ordentliga svett-pass (som jag kallar dom), hela midsommar helgen åt jag och så åt jag lite till för att jag inte kunde träna pga min yrsel (har lågt blodtryck och får ännu lägre när jag går ner i vikt)... Det kommer inte se bra ut på vågen!!! Önskar av hela mitt hjärta att jag inte ökat mer än 0,4 för då förtjänar jag inte längre min 8:e stjärna...men det kan vara närmare 1 kilo... :( Kämpar nu med att inte skämmas för det! För det gör jag! Men det är ju lite konstigt. Det är ju min viktresa och jag gör det för min skull, men jag skäms jättemycket när jag inte har ordentliga resultat varje vecka. Och det är inte realistiskt, skulle aldrig förvänta mig det av en medlem, men tydligen så gäller det inte detsamma när det kommer till mig själv....

Idag är det sista vägningen på ett tag framöver. Ska bestämma när jag ska åka in till stan och väga mig så att jag har en dag bestämd!!

KÄRA KÄRA KARIN ska nu efter 10 år som viktväktarkonsulent sluta och säkert hitta på en massa roliga saker istället! :) JAG KOMMER ATT SAKNA HENNE OTROLIGT MYCKET!!!! Hon har hjälpt mig (och mååånga fler) att följa programmet/hitta tillbaka till motivationen och så är hon väldigt rolig och vi har skrattat mycket ihop!!
Blir många kramar idag!!! ♥

Nu är det dags att åka på simskola med Elias, tittar in igen ikväll och redovisar resultatet av mitt ätande!

Kram/ A

Kommentarer

  • Karin säger:

    Kära, kära Anna, det blir många fler kramar. Det var sådana människor som du som gjorde att jag stannade så länge. Grattis till den 25!!!!!

    2011-07-09 | 11:03:22
    Bloggadress: http://www.qepta.se

Kommentera inlägget här: