Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Sommar!

Kategori: Bilder

Nu ska Erik bara avsluta sitt skift så är det semester för hela familjen sen! Synd att nästan allt som man vill göra kostar en massa pengar! Men, men... :)

BADA är dock gratis och det älskar hela familjen! :)


 

Dags att visa bilder på hur mycket "gladast i stan"- Oscar har växt!! Det går så himla fort och varje dag händer det något nytt!

Har börjat sitta bakpå cykeln vilket är en hit och så är det ju stå, stå, stå som gäller, nu också utan stöd, några sekunder i taget ;)


Har letat efter bilder på mig, men det är det inte gott om kan jag lova! :) Ville jämföra lite. Men jag hade inte ens några kort på mig i nutid, MEN ikväll ska jag på fest så då kan jag ju knäppa och sen lägga upp det kortet tillsammans med dom 3 som jag lyckades skrapa ihop från februari/mars!! ... Så får det bli! :)

Hej svejs!

 

 

 

Kommentarer

  • jessica säger:

    va skönt med semester =) min är dock snart slut :( är jätte tråkigt, för veckorna bara sa svisch sen är man snart tillbaka till jobbet. jaja.



    hoppas ni får en jätte härlig semester ihop =) ni kan åka till furuvik. de va inte mkt pengar vi la på det :) och sen tyckte alex o hans kusin att de va kanon kul :)



    hur e de med hundarna då? allt bra? :) kramar

    2011-07-08 | 11:50:07
    Bloggadress: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här: