Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Fullt upp...

Kategori: Allmänt

...I dag har det varit ganska hektiskt, har inte hunnit sätta mig in i propointsprogrammet riktigt än, men har gått bra idag. Åt lunch i stan och valde bort strips och bea :) Och sen kalas för systerdottern som fyllde tre år, då hade min gullesyster gjort kesella-chokladbollar och så hade hon även fruktsallad med vaniljkesella som alternativ ïstället för tårta! :) Kändes inte jobbigt alls då!

I morgon ska jag handla mat och fylla upp frysen så en matplanering håller på och ta form! :)

Idag när vi åt lunch på IKEA så tog jag och Erik en rätt med kyckling och pasta och en lax-rätt så åt vi hälften var! :) Kul o prova nåt nytt... och laxrätten vann! :)
När vi ätit klart ville Elias så gärna hjälpa till att ställa tillbaka brickan, han fick bära en bricka med två tallrikar uppepå varann på...tyvärr så gled dom av och det blev ett ordentligt krasch i golvet... Lilla älsklingen höll på o skämma ögonen ur sig...vi kramades länge och pratade sen att sådanna olyckor händer varje dag där, då kändes det lite bättre! Gullhjärtat!
Gick otroligt smidigt med alla tre barnen idag! Inget bråk eller tjaffs alls! <3

Nu tillbaka till matplanerandet... :)

Ta hand om er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: