Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

ENERGI

Kategori: Allmänt

I dag är det dag 4 med ProPoints! Går jättebra! Jag har inte kommit igång med motionen än, tar allt krut på kosten den här veckan (plus att jag är ganska isolerad i huset pga all snö och att min man måste jobba hela tiden! Och det är ju promenader jag vill ut på!). Jag får äta en MASSA propoints om dagen pga av att jag väger ganska mycket och att jag helammar! Hela 54 PP ska ner (tycker VV) men har inte ätit alla (men ganska många)  varje dag.
Igår eftermiddag hade jag ju ätit rätt i 3 fulla dagar och på eftermiddagen/kvällen kom en enrgi-knäpp utan dess like! Såå himla skönt och känna att jag ORKAR ta hand om huset också! :)

Snart ska vi iväg till mamma och pappa och umgås och äta älggryta. Provade ett nytt recept idag men glömde såklart att knäppa kort på det :/ Var ingen jättehöjdare men kul med något nytt tycker hela familjen!

JO, i torsdags när vi var på ikea köpte vi nya MINDRE tallrikar! VILKEN INVESTERING!!! :D Helt perfekt storlek och det ser ut som ganska mycket mat på tallriken (om man jämför med samma portion på "dasslocken")!
Dessutom! Nu när man tänker på grönsakerna så blir det ju så FINT på tallriken!! :) Alltid ett plus!

Nu måste jag hjälpa mina skruttisar hör jag! :)

På återseende

Kommentarer

  • Jenni säger:

    Visst är det skönt med energikickar! Nu är vi ju på väg mot rätt håll också....ljuset och våren! HAr planer på att sätta fart jag oxå....får se om jag kommer iväg till vv morgon...

    2011-01-09 | 19:19:34
    Bloggadress: http://jenniskrympa.blogg.se/
  • Anna säger:

    Vad kul det ska bli att följa dej igen, följde din förra viktresa och nu gör jag det igen. Lycka till. Mvh Anna

    2011-01-11 | 15:55:41
    Bloggadress: http://viktigaanna.bloggo.nu
  • Anna säger:

    Kul att hitta tillbaka och att du nu tar upp en ny viktkamp liksom jag.

    2011-01-11 | 17:19:40
    Bloggadress: http://viktigaanna.bloggo.nu
  • Anonym säger:

    Vad kul att följa dig igen. Vilken motivation du har! :-)

    2011-01-11 | 21:07:01

Kommentera inlägget här: