Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

stjärna nr 3

Kategori: Allmänt

...la jag vantarna på igår! :) Hade ju iof bara 0,3 kg kvar till det och vågen visade -0,6 så inget jätteminus, men med tanke på att jag mest har suttit o druckit smoothiesar och inte rört på mig när jag haft så ont...
Nu är det - 9,3 på 6 veckor.

Längtar efter att allt ska vara som vanligt igen. Känns ganska bra i käken när tabletterna verkar...men inte annars. Varit otroligt yrslig idag så jag vill inte stå upp med Oscar. :/

Idag ska jag laga riktig mat iaf! Hittat en gratäng med philadelphia-vitlök och broccoli. Låter gott.

Gäller förresten att snåla nu! Höll på å få dåndimpen i går när jag öppnade kuvertet till elräkningen!!! :( Fy bövelen!!

Återkommer..

Kram på er

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Men hej vad det går undan, du är ju sååååå duktigt och inspirerar mig till tusen. Grattis, grymt bra jobbat:)

    2011-02-18 | 09:15:01
  • Jenny ♥ säger:

    tjiiihoo! Grattis kära du till stjärnan!



    Många kramar / Jenny

    2011-02-18 | 22:36:39
    Bloggadress: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här: