Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

#1-Vem är jag?!

Kategori: Allmänt

Hmm..Vem är jag??! Jag är Anna, inne på mitt 27:e levnadsår, bor i en liten byhåla i norduppland och är gift med Erik sen 3,5 år tillbaka och är mamma till 3 underbaringar! Elias 7, Ida snart 4, och Oscar 4,5 månad. Jag är en oftast glad och social tjej som så gott som alltid tar hand om allt och alla andra före mig själv! Jag är omtänksam och pratglad men har med åren utvecklat ett uselt morgonhumör! :)
Jag har tampats med övervikt från tidiga tonåren.

Jag är familjekär, hemma-människa som vill vara nära mina kära! :) Resor och upptäcka världen är aldrig något som jag strävat efter..
Förutom familj och hus så är matlagning och hundar ett stort intresse för mig!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Vilken BRA presentation!!



    Du är verkligen en GO TJEJ DU!!

    O hemma kär är jag med =)



    kramis

    2011-02-05 | 17:00:32
    Bloggadress: http://amandahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: