Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

sommaraktiviteter

Kategori: Bilder

Ja, vi pallrade oss iväg till Furuvik förra veckan! Lite bilder från besöket kommer här! :)


 
Denna lyckliga goa tjej hade lätt kunnat vara vid ponnyridningen hela tiden!! Hon är såå hästtokig! :) 3 gånger fick hon rida på hästen Joker iaf! :)





Elias på hästen Theo! :)


Svärmor, Svärfar och lilla Matilda var med! :) Störtskön bild om jag får säga det själv! hi hi


Här är mina favvosar! Alpacka! Drömmer om att en dag äga ett par! :)

När vi kom hem och barnen hade somnat, tog jag och gubben och delade på en cider ute på altan! Vi var glada att vi hade lite trall att sitta på iaf! ;)

Nu har gubben hunnit mycket längre, så jag ska knäppa nya kort snart och visa så himla fint det blir! :)


Här är lillsnickarn våran som gärna vill vara med och hjälpa pappa! :)


Lille Oscar som har bråttom genom livet går mer och mer för varje dag som går! 10 månader gammal!




Sötnöt!


På återseende vänner!! :)





Kommentarer

  • Pia säger:

    Härliga bilder....

    Nu väntar vi på bilder på det färdiga köket :o)



    Kramar ... speciellt till goungarna!!

    2011-08-04 | 09:16:37
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • Catharina säger:

    Hej.

    Går det att komma i kontakt med dig utan att behöva skriva öppna kommentarer?

    2011-08-04 | 11:25:30
  • Ewa (mamma till 6 döttrar) säger:

    Jag fullkomligt ÄLSKAR bilden på dina svärföräldrar.. han med vovven på magen :) Bebis?



    Mina föräldrar har sin hund som bebis :) Det är deras lilla guldklimp och INGEN får säga något illa om honom!

    2011-08-13 | 10:21:56
    Bloggadress: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: