Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Ny frisyr och lite annat smått och gott

Kategori: Bilder





I dag har jag fixat till katastrofen som var på mitt huvud! :) Blev väldigt nöjd och precis rätt att göra det nu eftersom jag fyller år på torsdag och så åker jag på kryssning på lördag! :)

Jag har INTE klarat mitt delmål som jag hade till min födelsedag (ja, jag är säker på att jag inte hinner på 3 dagar) Hade velat vara nere på 85,5 då eftersom det är -30 kg då! :) Men jag står (alldeles) stadigt och stampar på 90 kg!! :( Jag äter alldeles för mycket "götta" nu så jag vet var problemet ligger! SOM TUR ÄR så tränar jag ju ganska mycket så jag iaf står still, men nu har jag snart stått stilla i 2 månader..................................................


"Råkade" ha på mig ett lite för tajt linne i går på zumban så då stod jag ju och drog i det hela tiden... och jag HATAR all hud jag har som hänger på magen!! HATAR!!!!! Skulle kunna skära bort det på egen hand, känns det som ibland. Det hämmar mig som sjutton... Undrar hur många kilo hud man skulle kunna skära bort från mig!!? BLÄ!!




Var på hundutställning  igår i Eskilstuna och jag kan inte fatta det, men Ivar tog sitt andra cert (vilket är riktigt bra!, får man tre så är han champion) !!! Helt otroligt! Han är ju bara 1,5 år! Snyggingen min!! :)



närmaste 2 dagarna ska det bakas och städas här hemma, sen väntar 4 roooliga dagar!! Men kämpigt att vara borta från barnen i helgen, känns som att alla tre navelsträngarna är oklippta! Väldigt mammiga barn!! ♥♥♥

Hoppas ni alla fina har det bra!?
Kram på er!!

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Jippie, som jag väntat på ett inlägg. Fasiken vad snygg du är i håret, det lustiga är att jag nästan klippt samma frisyr och jag hade rätt långt nu.

    Tror du står still för att du börjat träna så mycket, fast ja vem vet, bara en tanke.

    ps, kolla mailen.

    2011-08-23 | 18:04:21

Kommentera inlägget här: