Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

måndag.

Kategori: Allmänt

Har kämpat hela dagen med att försöka få Ida att äta mat! När hon är förkyld så går ofta förkylningen ner i magen. Blir som ett sug i magen, tror jag, så matlusten försvinner...
Hennes humör har såklart inte varit på topp, blir det ju knappast när man inte äter!!
Fick till slut i henne lite välling till kvällen iaf!

Har inte fått mycket gjort heller...lilleman har pockat på uppmärksamhet hela tiden, och JAA det är så supermysigt o gosa med honom, men man blir väldigt låst. Nu när han somnade för natten (då det går att lägga ner honom utan att han slår upp sina underbara blå på en gång) släpade jag en annan sovande sötnos (Elias) till sängen, han hade däckat i soffan och sen sprang jag till duschen (underbart) och sen skyndade mig att sortera all tvätt i tvättstugan, i med en ny maskin och hänge upp en maskin på tork.

Sen vill jag ju hinna blogga (måste försöka få till lite bilder snart igen också) lite också innan det är dags att "kudda"!! :)

Nu när jag var nyduschad ville jag mysa till det lite med att sätta på mig en stoor tröja, raggsockor och krypa in under en filt, men blev sur när min (som jag trodde) stora tröja, inte alls satt löst, utan även den smet åt runt vetedegs-magen... *mutter, mutter*

Nu kommer nog maken hem snart också så jag hinner nog få mig en puss innan jag somnar! :)

Dagens 3 bästa:

1. var ut på promenad med Linda i morse

2. Nya skorna kändes jättebra på promenaden

3. biggest loser på tv 4!! :)

Kommentarer

  • Pia säger:

    Roligt att läsa vad ni har för Er :)

    Massa Kramar

    2010-10-26 | 15:09:39
  • Pia säger:

    Sitter o läser din vikthistoria... tårarna rullar även denna gång :/ Önskar dig sååå mycket Lycka Till på din nästa viktresa !!!

    Tittade även på vikttabellen... helt otroligt.. bara en massa minus... Hoppas det går lika bra denna gång (kanske inte lika fort dock)

    Älskar Dig / Mamma

    2010-10-26 | 15:25:11
  • Anonym säger:

    Det är så bra att tvn finns. :D

    Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

    2010-10-26 | 20:05:17
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: