Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Jo,då..

Kategori: Allmänt

...en rejäl powerwalk blev det på förmiddagen, trampade på så jag nästan blev yr när jag väl stannade! :) Svetten rann och det var härligt!!

På eftermiddagen var det kalas för svågern min. Jag hade stålsatt mig och skulle tacka nej till tårta! Och så har inte min syster gjort någon tårta!! Nej, hon har gjort cheesecake istället! Och jag ääääääälskar cheesecake!!!! Var tvungen att smaka en bit! Himmelskt gott!!! Mmmm!!!
Det var värt det!!

I morgon väntar storshopping på IKEA, ska bli roligt, tror jag ser fram emot det en aning mer än Erik, hi hi

Stora barnen ska vara hos mormor under tiden och lilleman hänger ju med eftersom jag håller på hans mat såklart! :)

Det har vänt ordentligt för Ida och det är härligt att se min Ida tillbaka igen!!!


Dagens bästa:

1. Att jag inte tog av allt på födelsedagsfikat

2. Att vi har fått ner tv-tittandet i den här familjen!

3. promenaden!!


Tack o godnatt på er

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad skönt att Ida mår bättre, alltid lika jobbigt när barnen är sjuka.



    Visst är det härligt när man lyckas gå på kalas och känna efteråt att man fixade det. :-)



    Lycka till med shoppingen på IKEA idag. Hoppas ni hittar allt ni vill ha.

    2010-10-31 | 13:43:22

Kommentera inlägget här: