Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

oj oj oj...

Kategori: Allmänt

...Har nyligen kommit hem från firande av min morfar som har fyllt 80. Vi åt 3-rätters på herrgården här i byn. Och där jobbade jag fram till för 9 månader sen! Jag har inte satt min fot där sedan jag jobbade mitt sista pass, den sista februari! Och TYVÄRR måste jag säga, så hade INGET förändras!!!
Det var nervöst o komma in där, och jag kunde inte slappna av alls, led med personalen som var jättestressade och det kröp i hela kroppen, när jag såg allt som behövdes göras, det som jag alltid gjorde (alldeles för mycket) och nästan brände ut mig totalt!
Men maten var god, speciellt oxfilén! :) Och efteråt gick jag in köksvägen och kramade om min kära gamla arbetskamrat, tillika kock, Mats!!! Saknar den mannen!! :)

Oscar var så otroligt duktig och sov hela tiden! Så stolt över vår älskade bebis! :)
Storasyskonen sover hos farmor o farfar i natt och var så glada och spända över det :) Ska dit i morgon o hämta dom och käka lunch!

I morgon ska vi tre mysa i sängen ganska länge, men jag ska hinna med en powerwalk med kära Linda också innan lunch. Vi tog en sån promenad i dag oxå och det var så skönt!!! Vi stannade upp mer än en gång också och sa: Så fint vi bor egentligen, så hemmablind man är!! :)

Appropå det så är det ett härligt lugn som har infunnit sig nu när vi bestämt oss för att stanna kvar här! Jätteskönt! :)

Nu har lilleman vaknat och jag kommer nog få amma en hel del nu när han har sovit så mycket! :)

Dagens 3 bästa:

1. Promenaden

2. Oxfilén

3. Duktiga Oscar <3

 

 

Kommentarer

  • Jenni säger:

    Hej! Har följt dig och är imponerad över hur du har lyckats, känner igen mig själv i dig så mycket. Du kommer självklart klara det igen, även om jag inte känner dig. Det är inspirerande att veta att man inte är själv om sina problem och att man faktiskt KAN lyckas fast man inte tror det!

    2010-11-07 | 16:07:08
    Bloggadress: http://jenniskrympa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: