Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Erkännande!!

Kategori: Allmänt

Ja, nu ska jag berätta för er hur illa det är vissa dagar!!

Ingen såg mig äta det jag åt igår, jag var inte direkt sugen och absolut inte hungrig!!
 Nu ska jag skriva det här för att skämmas ordentligt!!!

På bara någon timme hade jag i rasande fart goffat i mig 4 (!) KitKat chokladbitar och 3(!) Wienerbröd!!! Utan att njuta och utan ett bra samvete!! fan fan fan!!!

Trodde aldrig jag skulle klara av att skriva ut detta... Nya tag och planering!! Jag vet att jag kan!!!

 

Kommentarer

  • Jenni säger:

    Jag vet hur det känns, man är inte så nöjd med sig själv direkt...

    På någon timme??? Jag brukar göra det inom en halvtimme!



    Livet är tufft och ibland förstår man liksom inte varför man gör vissa saker. Jag lever i din värld oxå....man behöver inte vara speciellt hungrig eller sugen för att göra nått sådant. Det finns liksom ingen spärr bara...

    Du vet ju själv att det handlar om tankarna i ditt huvud, så fort man får ordning på dem så funkar det ju!



    Kramar Jenni

    2010-11-11 | 12:05:30
    Bloggadress: http://jenniskrympa.blogg.se/
  • Linda säger:

    Ja du är inte ensam..jag är precis likadan, förrutom nu då jag är gravid..kan inte äta speciellt mycket så jag går snarare ner än upp ;)



    Men vet du? Ett stort steg då att du bara skrev ut det på bloggen, bra gjort och ett steg i rätt riktning!

    Å du är ju så medveten..fast jag vet, då blir man nästan mer irriterad på sig själv..när man vet så väl HUR man ska göra och VARFÖR..men ÄNDÅ inte gör det ! Men det kommer...tror du inte att det kan vara omedvetet i dig att du vet att julen kommer snart..ingen ide att riktigt börja innan?



    Kram

    2010-11-11 | 12:23:39
    Bloggadress: http://bidrottning.bloggplatsen.se
  • Pia säger:

    Kom igen Anna, Kom igen Anna......

    2010-11-11 | 15:17:06
    Bloggadress: http://bredbacks.blogg.se/
  • lottis säger:

    kom igen! alla har vi bakslag

    har följt din blogg i drygt ett år nu och tycker du är en så stark person och du sporrar mig otroligt mkt genom dina bilder och recept.



    jag vet att du kan fixa det igen!

    2010-11-11 | 18:51:56
  • Mia säger:

    Ja varför gör man sånt?! Nya tag igen! Kramar

    2010-11-12 | 21:46:38
  • Anita säger:

    Ja, jag har oxå funderat varför man gör så. Händer här med. Det värsta är att tar man bara en bit så smakar den mycket godare egentligen. Men men det är bara att vakna nästa dag och ta nya tag.

    2010-11-14 | 09:35:35
  • Smilla säger:

    Hmm känns igen....MEN Du vet att du kan ta tag idet OCH har gjort det. Så ett "snedsteg" är ingen fara det är när snedstegen blir fler än dom "rättastegen" som det är illa....

    2010-11-16 | 21:18:41
    Bloggadress: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här: