Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Söndag....

Kategori: Allmänt

...och det är seeegt hos familjen Jensen! Jag ska pallra mig ut med huindarna snart, synd att inte solen skiner lika mycket som igår :) Sen väntar väl lite matlagning och sen ytterligare en (fast mindre) promenad till svärföräldrarna där det väntas lek, mys och god mat som vanligt! :)

Dags att skriva matplanering igen också och det är bra o göra medans barnen är upptagna med farmor! :)

Fredagens kalas gick galant och vår lilla tös var helnöjd med både besök och paket! :) Sen var hon även till frissan på förmiddagen och blev SÅ fin i håret!!! En kort page, blev det!!! Kort kommer så småning om!

Ska försöka få iväg lite kort till framkallning under veckan, sen måste jag ringa till företaget som knäppte Elias skolkort, eftersom jag har lyckats slarva bort dom och han blev SÅ himla bra på dom korten så jag bara måste köpa en till kopia!! :)

Snart även dags att börja planera vad som behövs köpas till barnen i kläd och stövelväg inför våren och Danmarksresa (i maj)!! :).....Blir nog en hel del...

Ha en trevlig söndag,vänner

Kommentarer


Kommentera inlägget här: