Livet enligt Anna

Följ min vardag med kost, träning, motivation, studier, kärlek och mammaliv!

Samma fråga som förr...

Kategori: Allmänt

...hur har jag någonsin hunnit med o jobba!!!??? ha ha, dagarna springer iväg och Ida fyller 3 år på Fredag så i dag bakas det bullar och i morgon bakas det nog hela dagen med annat. Sen ska det hinna städas och blåsas ballonger mm mm mm

Idag har jag försökt fått ren ugnen också, mindre kul och inte blir det bra heller. Vill hellre kasta ut f*nskapet och köpa ny! :) Sen att den bara är 3,5 år behöver ju inte tilläggas... ;)

Ikväll ska vi äta lax med potatis och saffransbuljong Mmmm...Det är såå gott och alldeles för längesen jag gjorde det!

Nä, nu är det nog snart dags att baka ut bullarna...

hej svejs

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Du har säkert gjort en massa gott som du brukar,synd att jag inte kan vara där och smaka och gratta lilltjejen. Men jag hoppas att vi ses snart så vi får ge henne en present och vi kan prata massa strunt. Saknar er! Kram

    2010-03-04 | 18:29:51

Kommentera inlägget här: